fredag 31 mars 2017

Intro

Så har man blivit med blogg.
Efter att ha häckat på Dagens Industri´s sida Börssnack en herrans massa år tänkte jag att det kunde vara kul att ha min egen sida.
Ser fördelar med bloggande, som att det material jag brukar publicera på Börssnack blir lättare att hitta för de som kanske missar mina inlägg där.
Så, ja, tanken är att de texter jag publicerar på BS kommer man hitta här på bloggen.
Men bloggen kommer innehålla mer material än det man hittar på BS.
Som att utveckla resonemang kring aktuella händelser och kanske lite "vild" spekulation.

Bloggen kommer naturligtvis utvecklas över tid ju mer jag får kläm på alla teknikaliteter.
Är inte helt nöjd med textflödet så den funktionen ska jag försöka förändra.
Hursom, man navigerar bäst med att klicka på knapparna här till höger ------>>>>>>
Under resp rubrik där kommer man lättare hitta relevant info inom det område man söker på.
Jag fyller på material fortlöpande.
Finns det önskemål om info man inte hittar här så kommer en kontakta-mig-knapp att läggas till när jag väl fyllt på med material under resp rubrik.
Målsättningen är att man som läsare ska hitta nytt Bolagsrelaterat material här vid varje besök.

Inledningsvis kommer man enbart hitta PHI-relaterat material här, men målet är att leta upp fler intressanta bolag som är nischade och/eller erbjuder något utöver det vanliga.

Mvh the99

2 kommentarer:

  1. Fantastiskt kul att ha dig tillbaka 99an! Du har varit saknad på BS.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack.
      Är från idag tillbaka på BS.
      Skrev precis ett inlägg där om AACR.
      Mvh the99

      Radera